Nuffnang header

*blinkblink*

Tuesday, September 7, 2010

9th of September ♥





















Her name Xixin :)

来了来了 终于来了 假期嘛 应该每天都更新才对的
但是咧 我有点懒惰 不好意思涅 :$ 嘻嘻

又换link了 xD 嘻嘻
你找不到的啦 放弃啦 =x

放假了厚 要复习了厚对不
我还是有点懒惰酱 =S 怎么办涅 ><

Ok 又一次 我又输给了你 是上辈子欠你的吗
就是走不出来 在圈圈里面 转来转去 兜来兜去 却走不出来 =="

嗯 被点通了 之前不知道做么那么固执那么牛 可能跟得他多吧 哈哈
对啦 对啦 你说得对啦 不一定要一来就酱的嘛 可以慢慢来的嘛

我说嘛 等到就等 等不到就算 其实我很愿意等
感觉上 你还是你 =) 你不是坏人 ♥

你你你 不知道为什么 看到了以后 就是有点不开心
羡慕还是妒忌 我已经分不清了 我不想知道

Tomorrow they go Sunway ice skating for celebrate pui wan's birthday aaaa!
I can't go! so bad =( my stupid parents dun let me go, they said wanna exam ady =="
OMG I wish to go if I can! =(

Ok Nowadays I drive to tuiton hehe but my mum sit beside me de larr xD
OMG My driving skill  were really suck! Know drive in front but dunnoe how to reverse =="
I mean reverse into my house for parking the car! grrrrrrr I want to improve my driving skill arrrrr!

星期日那天 是我驾去姑妈家的咯 在PJ那边的
穿越多少条高速公路啊 o.O 很不可思议酱 xD 哈哈

我怀念的 是争吵以后还是想要爱你的冲动。

我怀念的-孙燕姿

No comments:

Post a Comment